Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Member demitasse-loverUnknown Group :iconinkblazers: inkblazers
 
Recent Activity
Deviant for 10 Years
Needs Premium Membership
Statistics 838 Deviations 21,147 Comments 2,374,021 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

deviation in storage by konoesuzumiya
deviation in storage by aoi-sora

Watchers

Question tag set 1 (tagged by andiechoi5)

  1. What inspired you to become an artist? - I dunno. I just always drew since I knew how to hold a pencil. 
  2. Who is your role model and why? - I have too many to list down anyone in specific. >.> Um.. off the top of my head.. James Gurney. The guy who did Dinotopia.
  3. Any life changing experiences? How did it happen? - Hm.. that's a hard question. Life ain't like a movie where a scene labeled LIFE CHANGING EXPERIENCE just kinda happens and you know it's gonna change your life forever cause of the name implication. It's usually the mundane things that you hardly even notice that change you whether you like it or not. But if I have to give one experience... er.. I can't say it changed me but more like it made me aware of human mortality.. was when this kid I knew suddenly died after a weekend and I saw his face inside the coffin and his mother crying hysterically. He was the first funeral I ever attended by myself and I kinda became aware that time that people die. Whether they're young or old. They just die so easily. I was five or six. 
  4. Do you have any hidden talents? - I'm left-handed and am automatically good at sports (theoretically. If I actually tried which I probably won't lol). I'm good at Tetris.  
  5. If you could be anyone in the world, who would you be? - I'd be a richer, prettier, more confident version of myself.
Question tag set 2 (tagged by 3v1l73ddy)


  1. What's your favourite colour? - neutral colors
  2. Have you ever stood outside looking at the sky as if you could stay there forever? - always. XD
  3. Have you ever been so bored that no matter what nothing you do makes you entertained? / lol I think that hapens to everyone.
  4. Have you ever tried counting sheep to get to sleep? - that never works for me. My brain would tend to wander off like sheep.
  5. Do you like anime? If so, which one is your favourite? - I like anime but right now, I'm more obsessed with games. My fave anime is... hm.. I dunno. HunterxHunter?
  6. Do you read webcomics? If you do, have you heard of Fisheye Placebo, Grey is, Homestuck and Hell Kitchen? (I know one of you has heard of one of them >> you drew it : p) Lol I think you were talking about me. XD;;; Harkavagrant is my favorite webcomic.
  7. If you were to wake up one day to find yourself in a fictional universe, where would you like it to be? - Gosh, this is pretty random but FF8. I always wanted to be a Balamb student. >v>
  8. If you could choose to be the main character of a Video Game or Anime, which character would you choose to be? - I'd be Sakura from Cardcaptor Sakura. Nuff said.
  9. Have you ever fallen for a fictional character? - HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHHAH yesdozensoftimes
  10. Do you believe in true love? dunno

Question tag set 3 (tagged by 0w0b)

1. Top 5 murder weapons? 0w0?
- knife
- baseball bat
- katana
- fork
- pen
(three of those, Kami would use some time in the story :B )

2. Favorite Pokemon Type? Favorite Pokemon of that type? hahaha i'm so clever with questions
uhh I don't play pokemon ._. but uh.. I always liked gengar >v> 

3. Favorite past time besides drawing?
- playing ps3 games >v>

4. Favorite Anime? JUST ONE CHOOSE CAREFULLY
- guhh this is hard!!!! um........ the one anime that I would watch over and over is tbh Cardcaptor Sakura

5. Favorite Character? hmmm maybe like ur top 3 faves? Any chara from anywhere =w=
- Michael De Santa
- Nathan Drake
- John Marston

6. Like, how do you eat your watermelons, do you just dig in and eat the whole slice or do u pick out the seeds first :/?
- I don't like watermelon but if I have to eat it, I just bite into it and spit the seeds out like a gatling gun. 

7. Which do u prefer? BL or GL? >w>
-bl =v=

8. Do u care about ur sexuality or u just go with whatever you want
- I don't really care about sexuality in general. If you like the person, good for you. That ain't anybody's problem.

9. What is your spirit animal
- a sloth (cause I'm so slow and creepy and there's moss growing all over me and I have on trees)

10. DO YOU WANNA BUILD A FUCKIN SNOWMANNN?!?
- Fuck you Anna go the fuck away. *teenage angst*


Mnot tagging anyone. 

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconheypuchypuchy1223:
Heypuchypuchy1223 Featured By Owner 14 hours ago  Student Digital Artist
HEY Your art has been stolen without proper credit.
---------> scarpandita2345678.deviantart.…
Reply
:iconmrbugass-muffin:
MrBugAss-Muffin Featured By Owner Dec 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
I LUV U AND UR ART SORRY I HAD TO 
Reply
:iconjinxbiss:
JinxBiss Featured By Owner Dec 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hi Demi. I was wondering if you have a F.A.Q. somewhere. It's just me wanting to know what's the name of the font you use for your comics.
Reply
:icongame8freak:
Game8Freak Featured By Owner Dec 3, 2014  Hobbyist Digital Artist
i likee youuuu..so damn bad..!
Reply
:icongame8freak:
Game8Freak Featured By Owner Dec 3, 2014  Hobbyist Digital Artist
demiiii.....~
Reply
:iconwondelust:
Wondelust Featured By Owner Nov 28, 2014  New member Student General Artist
You have such a lovely style and it's really nice to see how far you've come/improved! Keep it up. c:
Reply
:iconisobelru:
isobelru Featured By Owner Nov 16, 2014  New member Student General Artist
I absolutely LOVE your artwork! Especially the Gravity Falls and Over the Garden Wall ones!Llama Emoji-23 (Shyness) [V1] 
Reply
:iconisaisa24:
isaisa24 Featured By Owner Nov 13, 2014  Student
omg i love your style <3 they are super lovely Love 
Reply
:iconpiegoose:
Piegoose Featured By Owner Nov 11, 2014  Hobbyist General Artist
Hey. Just wondering, how often do you restock your Hell Kitchen manga prints? I purchased the first one a while back, and just noticed the second was released - but out of stock.
Reply
:icondemitasse-lover:
demitasse-lover Featured By Owner Nov 12, 2014
I think they restock it pretty fast. Just check it every couple of days. :)
Reply
Add a Comment: